? ??????????????Crystal Drops? ????? ?? ???Rating: 4.2 (47 Ratings)??2845 Grabs Today. 29063 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Sexy? ????? ?? ???Rating: 4.2 (710 Ratings)??2757 Grabs Today. 73029 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Ea BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

@@my life is changing@@

@@my life is changing@@

Monday, August 31, 2009

hometown

心情糟透的
如果那天再呆在金宝
我肯就真的跨下去了回
自己的家
让我recover back我の心情
除了家的
味道
吵声
唠叨
感觉
温馨
还有自己烧的菜肴
都是很特别的好有感好吃
三碗饭叻
补回先hahaha
在金宝吃不饱啊
三餐都成问题
不过这些还不能够
平复会在金宝的压力
自己的保护层都被磨损了
不能
一定要去找这两个“白痴”
哈哈
幸好他们没看到我的部落格
好啦
其实
“白痴”是我的“死党”
想当年我是多么的.....
hehehehe

就是这两位啦
2+1(我)= 三剑侠(白痴)
幸好有了他们的搞笑
让我心情复元
可怜的是被他们说我不想以前那么白痴
哈哈
当然啦...成熟啦....
没法啦
成熟型才能吸引女的啊
哈哈哈
说真的
成熟+1点点的帅气+lc
真的能够吸引人的啊
嘻嘻嘻
paiseh啦

怎么说呢?
那兄弟见面当然是喝茶啦
第一站
oldtown cafe
真的很多人哦
美女聚集啦
要扮“高斗”酷点
“eh..俊吉
一位很美的女生桌的一直在望着你哦”
故意看她几次
看是不是偷瞄我
原来是真的哦
(其实她蛮好看一下)
哎呀
不过心魔还是压制了我
告诉我对他没兴趣
走之前她还对我笑哦
第二站
poliwatak
又喝茶
这次一大班啦
不过sienz啦
different channel
走了
第三站
gulam makmak stall
厉害哦
有y5的makmak stall哦
没吃回都是去哪on9
吹水
第四站
去麦记
又吃又喝
吹水
到五点回家
第五站
两条在我家继续
吹水
过夜
这星期回去是对的
要等下一次啦
考完试先
>.<..
add oil in ur exam
miss u
hope u will noe im missing u

12 comments:

stephanieho said...

haha..
who is the person tat u miss o..
me o??
gambateh in ur exam la..
dun be so stress de..

堕落のd3mon said...

a person tat i vali miss ger lo hehe

Anonymous said...

aduh..that night .we talk some very nice thing u dint write in de...haha..thx la...bro [u noe who is me de la^^]

堕落のd3mon said...

alvin lor ish..
hehe many things are cant write in blog ger lar...
hehe

stephanieho said...

haha..if cannot write out..
then next time when i saw u..
u told me la.
haha..

堕落のd3mon said...

okok i muz tell u ger

Anonymous said...

elo boss....
你的写作能力很好哦。。。
感动到我想留眼泪哦。。。
哈哈。。。
wat ever lah...
gambateh in ur exam lah....
if feel tired....
u cn call me go toilet de, lik wat v done at oldtown, mc, poly, gulam...
rite???
haha....
gd luck 4 ur exam...
gambateh....
jia you....

堕落のd3mon said...

thank thank hehe..
i will always call u go toilet ger..
but wen v meet lar...
anyways
muacx..

Qixin89 said...

hei................i angry ah.....come back hometown oso didnt find me!!!!!!!!!!!!!bad friends....!!!!3 oso very bad!!!!

Anonymous said...

oh..got leng lui see you and you kao lui...
i catch you

堕落のd3mon said...

i didnt choi her ar..
nvr atract me also..
my heart got some1 d..
always in my heart jor..
就算不喜欢我,我心里一直都有他的存在...
怎么会那么容易喜欢上另一个人..

堕落のd3mon said...

qixin
next 2 week meet again..
den ask u hang out..